van halen - why cant this be love

.. den sitter jag och lyssnar på just nu ... vi hade mysigt igår trotts att vi båda två blev sjuka som as på natten .. imorse fick emmas föräldrar komma och rädda oss.. dom körde till malmö och gav oss piller, städade hela huset grundligt och körde hem oss. lyx.
Någonstans på vägen försvann mina skor.. mystiskt.
emma försökte göra det lite romantiskt inför kalles hemkomst .. hon la ut lite rosenblad på sängen och drog fran en massa ljus .. något hon glömde var dock att plocka upp all hundskit från golvet.. så jag gick rakt på en pralin om man uttrycker sig så ... nah inte okej.

nu är jag trött på pojkar och män och allt vad dom nu vill kalla sig ..
B var utväcklingsstörd, I kommer det aldrig funka med , M är fjantig, P Hade inte alla hönsen hemma,M2 var för gammal, M3 var psykopat, S är helt wacko, S2 späd som en porslinskopp, O visade sig bara vara en vän och alla andra har varit ännu värre eller helt ointessanta ..

Sökes..
Människa utrustad med penis. gärna med biffig kropp,vackra ögon, hårda drag i ansiktet och vackra läppar.. tattuerad eller piercad är ett plus. Jag hade hoppats på att du även hade kunnat vara lite uppmärksamhets hora, flock ledare, tuff och rolig

är de så svårt att hitta en sån ???
jag ska äta vårrullar nu..
kisses ciao clauclau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0