livs kvalité

ja idag ska jag fokusera på lite sånt. Haha nej nu var jag fjantig men jag ska ta hand om mig själv lite .. Jag har varit på en lång promenad idag.  Ute på stan har jag  jagat balkänningar med harpun .. det gick sådär .. inga som passade min kropps form riktigt . Får skräddarsy en .. jag har även haft ett litet telefon möte med min livscoach Malin Sandberg (livscoach passar henne ganska bra, hon är en hjälpsam människa som har erfarenhet av det mesta).. Malins tips här i livet är cut the carbs, bra tjej ! de ska jag minnas.. de kan nog lösa ganska många problem här i Livet.

så jag handlade en tonfisksallad på Gularos. Sen gick jag till parken och matade ankorna med brödet man fick till så att jag slapp äta det själv.. två av ankorna började fajtas om en brödbit. Där blev jag lack.. "ska ja bjuda på maud ska ni fan ta' me' ente ha ihjäl varandra" tänkte jag .. det slutade med att jag fick sparka ankorna ifrån varandra.. de kanske låter lite hårt hahah okej "puffa ifrån med foten" då ?

 

i alla fall kom jag hem med hårinpackning,ansiktsmask, fotbad, lotion och planer på en hair cut..inte illa, nu måste allt bara sättas i bruk.

 

malin tipsar även om jogging !

läs intervjun för nattstad om oss här!

http://www.nattstad.se/magazineread.aspx?id=1267
och jag ser ju så otroligt pluffsig ut på bilden så de inte är klokt.. men lite gossipgirl kännsla är det i allafall.

dax för kroppskok!
Kisses ciao clauclau

Kommentarer
Postat av: Malin livscoach

du är bara FÖR SÖT!!!! hihi.. cut the carbs, om det bara kunde vara så enkelt :P

2010-04-06 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0